A

Alexxx07

11. 5. 2011 20:22
Pohled matky na "mateřské dovolené"

V současnosti jsem také na "mateřské" a tak se musím k tomuto článku vyjádřit. Chápu, ža autorka napsala článek s jistou nadsázkou. Ale můj pocit z tohoto období je jinak naprosto odlišný. "Mateřskou" si strašně moc užívám. Mám veselé dítě, které je všude a všechno chce, ale to je přece tak krásné a já z toho mám ohromnou radost! Nemáme blízko žádné babičky, ale i tak vše zvládáme bez problémů. Uklízíme tak akorát, pleny jsou na jedno použití - takže pohoda (neumím si představit tu hrůzu, kterou praly naše mámy), přiznám se, že jídlo dost časo kupujeme i hotové. Jsme často venku, hrajeme si. S chlapečkem chodíme na cvičení, na hudebku (ano, hudebka je už i pro batolata:)) No, prostě super. Před nástupem na "mateřskou" jsem byla manažerka, souhlasím, že toto období je psychicky náročné, ale i tady platí především heslo "Jaký si to uděláš, takový to máš!" Koneckonců, jako všude v životěhttp://g.idnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)">

HC

JazzmineTea

11. 5. 2011 21:24
Re: Pohled matky na "mateřské dovolené"

Já se přidávám, taky jsem na mateřské ráda. Možná je to tím, že mám šikovnou cácorku a skvělého chlapa, který mě nenechává být na všecko úplně sama. Ovšem moje matka říká, že ten pravý mazec nastane, až budeme mít ty děcka dvě :)))

Napadá mě, že ta paní asi nemá moc kamarádek, to se ty depky ze sociální izolace řeší špatně...

J

jasaout

11. 5. 2011 21:49
Re: Pohled matky na "mateřské dovolené"

Vaše matka má pravdu - dokud jsem měla jedno dítě, tak jsem byla z mateřské podobně nadšená jako vy. Od té doby, co mám děti dvě a obě děti mluví, běhají a neustále se něčeho dožadují (a to tak, že opravdu neustále), bych se mohla pod článek autorky podepsat. Za jedno volné odpoledne, které by patřilo jen mě a nikdo by pro mě chvíli nic nechtěl, bych vraždila.

HC

JazzmineTea

11. 5. 2011 22:12
Re: Pohled matky na "mateřské dovolené"

Už se na to psychicky připravuji :)

KS

Tuubeen

12. 5. 2011 5:44
Re: Pohled matky na "mateřské dovolené"

Jedno dítě, žádné dítě. http://g.idnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)"> A že je nenáročné mít dvě, zjistíte ve chvíli, kdy máte tři, a že ty tři nic nebyly, na to přijdete, když máte čtyři... http://g.idnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D">

TK

honda_mrkos_pajdusakova

13. 5. 2011 14:00
Re: Pohled matky na "mateřské dovolené"
K52a11r13í68m59a 54S16a98d47i67o:

A ta pravá sranda nastane tehdy, až s těma 4 dětma nastoupíte na plný kotel do práce... http://g.idnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D"> Bože, mateřská, sladké časy nicnedělání, popř. dělání si toho, co chci...

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2183x
Olga Starostová rozená Chvátalová
* 15.3.1978 Bělehrad
Vystudovala Anglo-Německou obchodní akademii. Po té pracovala 12 let v rodinném podniku.Nyní na mateřské (Toník 3, Jana 21 měsíců).
Mezi záliby patří film,divadlo četba hl.detektivky - obdivovatelka Agathy Christie, pěší turistika, v poslední době zumba.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky