A

Alexxx07

11. 5. 2011 20:22
Pohled matky na "mateřské dovolené"

V současnosti jsem také na "mateřské" a tak se musím k tomuto článku vyjádřit. Chápu, ža autorka napsala článek s jistou nadsázkou. Ale můj pocit z tohoto období je jinak naprosto odlišný. "Mateřskou" si strašně moc užívám. Mám veselé dítě, které je všude a všechno chce, ale to je přece tak krásné a já z toho mám ohromnou radost! Nemáme blízko žádné babičky, ale i tak vše zvládáme bez problémů. Uklízíme tak akorát, pleny jsou na jedno použití - takže pohoda (neumím si představit tu hrůzu, kterou praly naše mámy), přiznám se, že jídlo dost časo kupujeme i hotové. Jsme často venku, hrajeme si. S chlapečkem chodíme na cvičení, na hudebku (ano, hudebka je už i pro batolata:)) No, prostě super. Před nástupem na "mateřskou" jsem byla manažerka, souhlasím, že toto období je psychicky náročné, ale i tady platí především heslo "Jaký si to uděláš, takový to máš!" Koneckonců, jako všude v životěhttp://g.idnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)">

HC

JazzmineTea

11. 5. 2011 21:24
Re: Pohled matky na "mateřské dovolené"

Já se přidávám, taky jsem na mateřské ráda. Možná je to tím, že mám šikovnou cácorku a skvělého chlapa, který mě nenechává být na všecko úplně sama. Ovšem moje matka říká, že ten pravý mazec nastane, až budeme mít ty děcka dvě :)))

Napadá mě, že ta paní asi nemá moc kamarádek, to se ty depky ze sociální izolace řeší špatně...

AT

Antonín, topič

11. 5. 2011 16:10
Hm,

poněkud ohrané téma. Dovolená je od slova mít dovoleno nebýt v práci. Chlapi, kteří o dovolené třeba staví barák, by vám mohli vyprávět.

RN

halagajda

11. 5. 2011 16:11
Re: Hm,

http://g.idnes.cz/u/disk/rukaon.gif" alt="R^">

RN

halagajda

11. 5. 2011 16:04
Ani to nectu

preklep to neni, uzila jsem si ji na max, a to vecne stezovani dnesnich fiflen bylo jedine co mi ji zneprijemnovalohttp://g.idnes.cz/u/disk/rukaoff.gif" alt="Rv">

MK

Brundi

11. 5. 2011 16:49
Re: Ani to nectu

Ja tenhle vecny brekot taky moc nechapu. Resp. chapu, ze to tak nekdo muze vnimat, ale proc s tim sakra prudi ublizene matky proad dokola? At to zacnou resit u sebe, ne? http://g.idnes.cz/u/disk/smile6.gif" alt=":-/">

KM

kalifkaca

11. 5. 2011 15:23
Nezoufejte

bude hůř. Ještě je před Vámi návrat do zaměstnání, kdy sice přijdete do styku s dospělími jedinci, ale celou dobu myslíte na to, jak stihnete děti vyzvednout ze školky, co hodíte do hrnce a kdy si s nimi aspoň na chvíli sednete nad knížku. Plus tam pořád figuruje ten úklid, vaření atd.

MD

daadyy

11. 5. 2011 15:11
hrůza

Tohle já nikdy nepochopim. Paní, jak si děti vychováváte, tak je máte. Jestliže je nejste schopna zabavit ani na 10 minut, když potřebujete uklidit wc, tak jste si je neměla pořizovat. Navíc v dnešní době myček, automatek, sušiček, papírových plenek!  atd. vám odpadlo tak 90% práce co měly rodičky před 40 lety (a to měly těch dětí mnohem víc)..Zjevně nejste schopná ani uklidit byt. Řekl bych, že chyba bude ve vás a ne ve vašich dětech http://g.idnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D">

VM

vydra mořská

12. 5. 2011 10:06
Trošku hysterická maminka, nic víc

HC

JazzmineTea

11. 5. 2011 21:33
Zasloužilé matky před 30ti lety

V diskusích na podobné téma se vždycky vyrojí x ženských z generace našich matek, které byly superhrdinky. Praly plínky, vařily kašičky, žehlily, uklízely a zřejmě ani osmiruké indické božstvo by na ně nemělo :-) A my, jejich dcery, o životě nevíme vůbec nic a neusále si na něco stěžujeme a jsme lenivé, protože občas je nás, pravda, vidět s kamarádkou na kafi nebo koupíme prckovi, nevím, 1x týdně jídlo ze skleničky. Chtěla bych k tomu podotknout pár věcí.

Tak zaprvé- jsme do značné míry takové, jak jste nás vychovaly vy, naše matky. Za druhé-společnost se mění a nás mladší by myslím ani nenapadlo se např. navážet do generace svých rodičů, že se např. nedomluví v zahraničí. Za třetí-chápu, že si člověk hned připadá lépe, když někoho zkritizuje, ale tím nikomu nepomůžete. Trochu porozumění by neškodilo, ty hrdinské příspěvky mě už fakt nebaví. Hezký den všem.

JS

qwe111

11. 5. 2011 21:41
Re: Zasloužilé matky před 30ti lety

podle me, kdyz zmizi ufnukane prispevky "modernich" matek, zmizi i hrdinske prispevky "zaslouzilych" matek. Protoze ty druhe jsou pouhou reakci na ty prvni http://g.idnes.cz/u/disk/smile2.gif" alt=";-)">

O

ormbunke

14. 5. 2011 21:38
mama mele maso ema ma misu

Diky za supr clanek! Uplne se vsim souhlasim a jsem rada, ze nejsem na "dovce" sama, kdo to tak citi. (Jsou bozi, ale nekdy nasekat na kousky a do dat plechovky. http://g.idnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)">)

G

Garpi

5. 6. 2011 22:30
máme co jsme chtěly 1.

Tenhle článek je výstižný. Může se opravdu někomu zdát, že snad není psaný vážně, ale je.. Taky mám doma dvě zlatíčka a jak je Bůh nademnou tak je miluju. Ale prožívám svůj život tak jak je popsáno v tomhle článku. Někdy jsou dny lepší, někdy horší. Když na toto téma mluvím se svou mámou tak se mi zdá, že když jsme byli malí tak ona zvládala všechno úplně lehce a to taky hlavně proto, že jsme byli vychovaní a seděli jsme tam kam nás posadili a hráli si s hračkami které jsme dostali na hraní. Nezajímali nás šuplíky, odložené věci na stole, špína... byli jsme vychovaní. Abych řekla pravdu, nedokážu si to představit. Byli jsme tak dokonalé děti, že jsme všechno pochopili nebo rodiče tak úžasní, že to s námi tak uměli? Myslím, že moje maminka trpí ztrátou paměti. Ani se ji nedivím, je to už víc než 30 let co prožívala to co já teď. Pokračování: máme co jsme chtěly 2.

JK

CathyK

25. 5. 2011 14:43
TERMÍN MD VYMYSLEL CHLAP.

AMEN, K TOMU NENÍ CO DODAT.

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2183x
Olga Starostová rozená Chvátalová
* 15.3.1978 Bělehrad
Vystudovala Anglo-Německou obchodní akademii. Po té pracovala 12 let v rodinném podniku.Nyní na mateřské (Toník 3, Jana 21 měsíců).
Mezi záliby patří film,divadlo četba hl.detektivky - obdivovatelka Agathy Christie, pěší turistika, v poslední době zumba.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky