JM

J41a49n73a 65M94e86r55o69p37e

30. 10. 2015 15:21

Sežeňte jesle / školku klidně na jedno dopoledne v týdnu a najděte si na to dopoledne jinou práci - třeba úklid někomu. Nebo se domluvte s jinou maminkou na prostřídání a chvíli hlídejte i její děti a ona výměnou vaše. Protože to, jak píšete znamená, že už vám z toho fakt "hrabe" - což není divu, pokud jste non-stop doma již s druhým dítětem = několik let.

Foto

překvapuje mě, že tu diskuse fungujenpo takové doběhttp://gidnes.cz/u/disk/smile2.gif" alt=";-)">....p.s. ač nezvládnu kojení, postarat se o děti, není žádná hrůza. Dneska dámy moc fňukaj (a to mám 3)

KS

Hezky clanek. Vcera me pobavil a aspon jsem nemela pocit, ze jsem jedina "silena matka" :-) Jen ty diskuse pod clankem me prekvapily. Zda se, ze nektere maminky na materske zcela ztratily smysl pro humor. Ale spis ho nemely ani driv.....

J

Juginek

19. 10. 2011 10:07
Milá Olgo,

Váš článek je velmi hezky napsaný a po literární stránce velice zdařilý. Nicméně mi přijde značně nadsazený a možná to byl záměr, aby se to dobře četlo. Já sem si mateřskou dovolenou vyzkoušel a vlastně stále zkouším (teď už s dvěma dětmi 4 a 1,5 roku) a jak už tady zaznělo, když máte děti vychované a dodržujete základní zásady, jak si nekomplikovat život, tak si myslím, že slovo dovolená je na místě. Jsou to krásné časy, když jediné, co musíte řešit je problém na které hřiště dneska, nebo kam na výlet zítra. Jednou za dva dny uvařit jednoduché jídlo (žádný fast food) a po cestě z hřiště si nakoupit mi taky nepříjde jako nic složitého. Snad jenom žehlení trochu zdržuje:-)

Když se ovšem necháte na záchodě plácat štětkou, tak to je skutečně nejkratší cesta k Dr. Chocholouškovi. Jak tady již zaznělo, jaký si to uděláš, takový to máš. Naše děti samozřejmě taky zkoušejí podobné vylomeniny, ale velice rychle zjistí, kde je hranice.

Přeju Vám hodně štěstí, zdravé děti a hlavně pevné nervy.

DS

Ig-n-or

20. 10. 2011 10:38
Re: Milá Olgo,

Nezbývá než souhlasit http://g.idnes.cz/u/disk/rukaon.gif" alt="R^">

...spíš mi přijde, že ženy poslední dobou (čím méně ženskosti a čím více emancipace) nadávají na různá témata, slovní a jiné ustálenosti jen proto, aby na sebe upozornili a vydobyli si svoje místo na slunci. A co mě nejvíce nechává v údivu že si předem nezjistili co obnáší mateřství než se do nějaké výchovy pustí. Ať si najmou někoho schopnějšího když to nezvládají, ať místo mateřské dál chodí do práce a pořídí si chůvu - i s kojením. Copak je tolik matek duševně nesvéprávných že pak po společnosti žádají za !svou volbu a svoje vytoužené přání! tolik pozornosti, přednostního práva ve všem a zbožné posvátné úcty? V čem je to mateřství oproti našim matkám o tolik těžší a složitější? Moje babička zvládla osm dětí, bez pračky a bez jeslí, včetně základní práce na statku. Jídlo nenakupovala hotové ale s dědou pěstovala atd... Je to dnes neschopnost nebo jen uplakanost?

1

1muž

19. 10. 2011 8:42
Dámy, co dělají vaši manželé

Z většiny vašich příspěvků mi připadá, že jste matky samoživitelky, nebo, že manželé pracují opravdu do noci (možná to tak je). Máme 2,5 letého a měsíčního syna. Já mám časově a psychicky náročnou práci. Musím přiznat, že manželka není zrovna prototyp Matky, takže ji to také psychicky dost zmáhá. Svoje děti miluji, takže jsem zrušil nebo přizpůsobil veškeré ostatní aktivity. Žádný fotbálek, žádný volejbal, tenis či ostatní, žádná hospoda (kdyžtak na chviličku, když děti usnou a včas domů, páč v sedm ráno do začne), milované kolo slouží jen jako dopravní prostředek do práce, nebo +14 kg závaží na odpolední výlet se synem.

Navíc bydlíme na vesnici a dům a zahrada vyžadují neustálou údržbu.

Holt chlap si musí uvědomit, že i on je součástí rodiny a není poviností zprostěn. Musí být flexibilní. Když přijdu domů s plánem na posečení trávy a ve dveřích mě přivítá nepřítomný, naštvaný a utrápený pohled manželky, plán padá, beru obě děti a psa a jdeme na co nejdelší procházku. A teď do mě Ženy

S

smithi

10. 7. 2011 14:39
Tohle by se množit nemělo

Pokud si ženská neumí vychovat děti tak ať si je nedělá.

Mám dvě děti ve věku 4 a 1 rok a nikdy opakuji nikdy se mi nestalo že by za mnou lezly na záchod a plácaly mě wc štětkou.. ani nemám z jejich breku tik v oku a neježí se mi chlupy. Já sem totiž své děti chtěla a i když je to náročné (hlavně když oba naráz onemocní) nikdy sem nelitovala.

Kdo si děti vychová ten si mateřskou užije, kdo si děti nechá rozmazlené a rozežrané tak ať se třeba v budoucnu oběsí, až jim jejich drahé dětičky v pubertě nakopou do zadku

Jaký si to uděláš takový to máš.

Dnešní matky jsou opravdu fňukny, věčně se jim něco nelíbí, na vše si stěžují. Máme automatické pračky, mopy, myčky a jednorázové pleny... nechápu co by dělaly v době před 30 lety kdyby měly vyvařovat látkové plíny, mýt nádobí ručně a ve studené vodě a vytírat klasickou hadrou pěkně na všech čtyřech. Dnešní primadonky by se asi sesypaly

AT

Antonín, topič

6. 6. 2011 9:16
Tak ještě jednou.

Protože je zřejmé, že to řada ohnivých bojovnic opětovně nepochopila, tak termín "dovolená" se používá z toho důvodu, že nemusíte chodit do práce. Co přitom děláte není podstatné. Pa.

DS

Ig-n-or

20. 10. 2011 11:08
Re: Tak ještě jednou.

Antoníne topiči, máš pravdu... já si beru dovolenou, abych mohl dřít na baráku. Mám si žádat o něco jiného než o dovolenou když jsem si pro nějaký svůj zájem to volno v práci vyžádal? Ale nepočítám že každá pochopí logický argument ;-D http://g.idnes.cz/u/disk/rukaon.gif" alt="R^">

G

Garpi

5. 6. 2011 22:30
máme co jsme chtěly 1.

Tenhle článek je výstižný. Může se opravdu někomu zdát, že snad není psaný vážně, ale je.. Taky mám doma dvě zlatíčka a jak je Bůh nademnou tak je miluju. Ale prožívám svůj život tak jak je popsáno v tomhle článku. Někdy jsou dny lepší, někdy horší. Když na toto téma mluvím se svou mámou tak se mi zdá, že když jsme byli malí tak ona zvládala všechno úplně lehce a to taky hlavně proto, že jsme byli vychovaní a seděli jsme tam kam nás posadili a hráli si s hračkami které jsme dostali na hraní. Nezajímali nás šuplíky, odložené věci na stole, špína... byli jsme vychovaní. Abych řekla pravdu, nedokážu si to představit. Byli jsme tak dokonalé děti, že jsme všechno pochopili nebo rodiče tak úžasní, že to s námi tak uměli? Myslím, že moje maminka trpí ztrátou paměti. Ani se ji nedivím, je to už víc než 30 let co prožívala to co já teď. Pokračování: máme co jsme chtěly 2.

aklika

31. 5. 2011 16:53
je to nadhled nebo vážně psáno?

Jen by mě zajímalo, jestli je to psané navážno nebo s nadhledem. Pročetla jsem i diskuzi... nechtěla bych tuhle paní vidět prát látkové plínky, případně mít na starost třeba ještě nemocnou babičku. Mateřská "dovolená" byla fajn - zhubla jsem asi 12 kilo za tři roky dostatkem celodenního pohybu :o)

Naštěstí má tato maminka své děti asi ráda.

J

Jindri

30. 5. 2011 17:01
ja proste nemuzu:D

v posledni dobe jsem tez unavena z tech mych deti, a Vas clanek me vzdy dokonale naladi zpet aspon do normalu, ja si ho snad vytisknu, ctu Vas clanek neustale dokola a cekam na dalsihttp://g.idnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D">

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2183x
Olga Starostová rozená Chvátalová
* 15.3.1978 Bělehrad
Vystudovala Anglo-Německou obchodní akademii. Po té pracovala 12 let v rodinném podniku.Nyní na mateřské (Toník 3, Jana 21 měsíců).
Mezi záliby patří film,divadlo četba hl.detektivky - obdivovatelka Agathy Christie, pěší turistika, v poslední době zumba.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky