Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

monroz

21. 4. 2011 12:14
Pište pište

Víte co, mám Váš blog v oblíbených stránkách (žádný jiný tam nemám, aby vyznění komplimentu bylo kompletní) a opravdu ráda ho čtu. Z Vašeho vyprávění působí všechno hrozně pohodově, musíte mít skvělý život, nejen pro ten život samotný (což Vám ze srdce přeji), ale havně pro ten nadhled :-)

Tak pište dál, je to velmi... no, přemýšlím jestli existuje jedno slovo, kterým bych Vaše psaní popsala... MILÉ ;-)

0 0
možnosti

ladyevil_cz

5. 4. 2011 9:05
U které benzínky...

...myješ skla? ;-) R^

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

4. 4. 2011 21:11
karma

a na tu Libušku opravdu vypadáte;-) Jo, a škoda, že nemůžu poslat dýško;-D

0 0
možnosti

PakOlca

4. 4. 2011 22:15
Re: karma

:-) Děkuji! Beru to jako mzdu i dýško. Olga Starostová

0 0
možnosti

Stobka

4. 4. 2011 21:00
nonooo

aby sis ty, starej choustníku, nepřidal;-D

0 0
možnosti

Viki007

4. 4. 2011 21:03
Re: nonooo

a to má být ke komu 8-o8-o?

0 0
možnosti

govi

4. 4. 2011 19:56
A umyla

jste tomu řidiči náklaďáku ty okna ???

0 0
možnosti

PakOlca

4. 4. 2011 22:00
Re: A umyla

Neumyla :-)

0 0
možnosti

Azbestus

4. 4. 2011 18:51
Moc pěkně:-)

Taky mám jeden-šel jsem v tílku a kraťasech na parkovišti ke svému autu.Přes rameno hozenou ledvnku.

Zastavila mne moc pěkná dáma a chtěla mi zaplatit parkovné. Řekl jsem jí, že už mám po šichtě (což byla pravda, protože jsem tam právě zavřel svůj obchod) a po chvilce nechápavého ticha jsem jí to se smíchem vysvětlil. Pak se smála taky. Peníze nedostala, ale já si nakonec odnesl telefonní číslo:-)

P.S.:Sluší Vám to veliceR^

0 0
možnosti

PakOlca

4. 4. 2011 22:03
Re: Moc pěkně:-)

No tak to je vtipne. Hahaha! Jste muz cinu. Vidite, vy jste na tom dokazal "vydelat". Dekuji Vam. Olga Starostova

0 0
možnosti

rabadi

4. 4. 2011 18:39
xxx

to znám, pracuji na hlavním nádraží v praze v lékárně a když tak občas jdu po hale hlaváku třeba pro svačinu, běžně se mi stává, že mě lidi zastavují a ptají se mě: odkud jede vlak na beroun nebo kde tady máme záchodky. taky si vždycky říkám, dobře, nevypadám na běžného průchozího, když jsem v bílém, ale nádražáci snad chodí v modrém, ne?;-)

0 0
možnosti

PakOlca

4. 4. 2011 22:06
Re: xxx

Hahaha. Chapala bych, ze si Vas spletou s lekarem, ale s nadrazakem? Podivne. Olga Starostova

0 0
možnosti

Alfie

4. 4. 2011 18:29
:-)))

Taky jsem se jednou stalo něco podobného - vybírám si u regálu chleba a najednou mi na rameno zaklepe starší, zřejmě poněkud nedoslýchavá dáma a začne mi dosti hlasitě vyčítat, že ty krájené chleby jsou určitě prošlé a ať koukám nakrájet a zabalit čerstvé. Pokouším se jí tedy vysvětlit, že má možná pravdu, ale já nepatřím k personálu a nic s tím neudělám. Její odpověď byla velmi roztomilá (a neméně hlasitá):

"Vy nejste prodavačka? A jak to, že tady teda pobíháte nahá???"  

No, pravda, byl únor a já neměla kabát - na těch pár kroků z parkoviště nemělo cenu ho tahat z kufru, ale nahá jsem teda fakt nebyla :-)))

0 0
možnosti

PakOlca

4. 4. 2011 22:08
Re: :-)))

Hahaha, tak timto jste me skutecne pobavila. Dekuji Vam. Olga Starostova 

0 0
možnosti

Orde Wingate

4. 4. 2011 17:39
Skvěle napsáno, čtení pro dobrou náladu

Čtu Vaše fejetony přímo s potěšením. Doporučuji je svým známým. Máte vypravěčský talent. Pište, prosím, dál.

A gratulaci Vašemu manželovi - k Vám.

0 0
možnosti

s.m.

4. 4. 2011 16:01
:-)

Milé a úsměvné, karma:-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS