Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Podívejte se na své ruce

     Někde jsem četla nebo slyšela, že podle rukou se dá hodně o člověku dozvědět. Říkáte si: „No, to si Starostová objevila Ameriku!  Věštění z dlaní je na světě tisíce let.“ To máte pravdu. Já mám ale na mysli prsty na ruce. Ano, každý zdravý člověk má na ruce 5 prstů, kterým se říká palec, ukazovák, prostředník, prsteník a malík. V tomto pořadí i jsou poskládány na ruce. Kdo to má jinak. Není zdráv.

       Nikdy mne nenapadlo, že nemáme všichni stejné ruce. Jasně, někdo má velké, někdo malé, někdo vychrtlé, někdo buclaté, někdo má obě levé, ale ta výšková posloupnost prstů jsem si myslela, že je u všech stejná. Není. Je to PRÝ ovlivněno povahou jedince.  Například rozdíl délek ukazováku a prsteníku je přímo úměrný míře soutěživosti jedince. Tuto krkolomnou větu jsem složila sama. Není to citace. Vysvětlím obsah: Když PRÝ má člověk prsteníček kratší než ukazovák, nemá soutěživého ducha. Tak to je přesně můj případ. Ledacos se tím vysvětluje. Třeba má „láska“ ke sportům. Nerada soutěžím = nerada sportuju.  A celý život jsem si myslela, že takhle prsty má každý. Nemá. Dokonce ani moji nejbližší příbuzní nemají stejné ruce jako já.

      Osoby s prsteníkem stejně dlouhým jako ukazovák jsou zdravě soutěživí. Osoby s prsteníkem delším než ukazovák jsou soutěživí až nezdravě.

       Začala jsem si toho všímat a něco na tom je.

       A víte kolik soutěživců je mezi námi? Ať těch zdravě či nezdravě? Mega!

       A nemusím pátrat ani daleko. Dva obrovští soutěživci jsou oba moji rodiče. Mají svou hru Na pravdu. Došli už do stádia sázek o peníze. Někdy člověku zůstává rozum stát, jak se Tito dva, jinak moudří lidé, dokážou vyhecovat kvůli blbosti. Začne to třeba v autě normálním rozhovorem manželů o běžných věcech. Například výběr dlaždiček na chatu. „A já bych chtěla asi ty samé, co máme doma.“ „Ty různé odstíny béžový?“ „Ty jsme měli dřív. Teď máme ty s kytičkami.“ „Ne, ty jsme měli dřív.“ „Hele, já v té kuchyni jsem víc než ty a vím to líp.“ „No to nevíš. Já jsem je tam lepil, takže to musím vědět mnohem líp.“… no a takhle to jede třeba půl hodiny, až to dojde k větě: „Tak se vsaď!“ „Tak jo. Tak o tisícovku!“ „Dobře!“ Nevím, kdo měl tehdy pravdu. Vím, že to pro mne bylo zcela nepochopitelné. Jsou tohle vůbec MOJI rodiče? (Na toto téma se ještě někdy rozepíši) Já bych hned řekla, že se uvidí doma a byl by klid. Ale oni by neměli tu radost ze hry. Asi je to fakt baví. Jsou už spolu 39 let. Z toho usuzuji, že v tom není žádná zášť. OBA mají prsteník delší než ukazovák.:)

       Můj muž (už jsem se o něm dlouho nezmínila :)) má prsteníček delší než ukazovák. Tzn. že je podle té teorie soutěživý příšerně. A skutečně je. Všude musí být první. Cpe se davem, aby byl na místě co nejdřív. V autě neustále předjíždí. I na procházce chodí minimálně 3 metry přede mnou. Velmi romantické. Dokonce v mládí jezdil amatérské automobilové závody. Při jednom závodu si nevšiml, že zrušili start a jel na plné pecky, co to šlo. Při každém projetém kole ukazoval na svůj tým zvednutý palec, jakože „Super! Jsme první!“ a oni si plácali do čela, což on v tom fofru neviděl. On fofroval a zároveň zdržoval. Pořadatelé zatím hlásili: „Vidíme, že Radek Starosta má závodního ducha! Počkáme tedy, až dojezdí!“  Závod nakonec nejeli, protože Radek spotřeboval všechnu naftu.  Nicméně pořadatelský pokřik se stal mou oblíbenou hláškou. Ráda ji pronesu, když ho na nedělním výletě dostihnu v cíli s desetiminutovým zpožděním.

      Jak jsem se na to zaměřila, tak zjišťuji, že nás Nesouteživců - krátkoprsteníků je jako šafránů. Asi vyhlásím soutěž O nejkratší prsteník :)

 

    

 

 

Autor: Olga Starostová | středa 27.4.2011 14:40 | karma článku: 11,27 | přečteno: 1768x
  • Další články autora

Olga Starostová

Z bloku do blogu

„Jak píšete?“ ptal se nás náš lektor – mlaďounký spisovatel, scénárista, bloger, učitel a cestovatel René na Velkém kurzu tvůrčího psaní, který jsem absolvovala. Nabízela se odpověď „Skvěle a jsem tu v podstatě omylem.“ :) Ale otázka byla míněna, zda máme vypozorováno, kdy a jak se nám nejlépe píše. V jakou denní nebo naopak noční dobu. V jaké poloze. On to nazýval nějak jako čelový či bradový typ. To znamená, zda se při psaní držíme či opíráme o čelo nebo bradu. A tak podobně....

16.4.2012 v 7:59 | Karma: 8,62 | Přečteno: 505x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

To je Vaše ostuda

Byla jsem v samoobsluze. Nemusela jsem spěchat. Neměla jsem sebou děti. Výjimečný stav. Nákup v klidu.

3.1.2012 v 14:12 | Karma: 22,65 | Přečteno: 1972x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

Známý (Nadpis opraven)

Miluji divadlo! Mno, to je možná silné slovo. Mám ráda divadlo. A jsem pravidelnou návštěvnicí. Ano, je to tak. I v tomto pro mne fyzicky i psychicky náročném období – mateřské dovolené - si najdu čas a pravidelně navštěvuji nějaký ten tyjátr. Za poslední 3 roky jsem byla 3x. To znamená, že pravidelně jednou ročně navštěvuji divadlo.

21.11.2011 v 9:50 | Karma: 10,43 | Přečteno: 1039x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

Zumba-víkend a neb můj výjezd bez dětí a manžela

Už dlouho jsem se chtěla vydat na nějaký víkend se cvičením. A hele „Na Čarodějnice pořádáme náš první Zumba-víkend“ hlásily mé zumba cvičitelky Jana a Kristýna – kouzelnice, které dokázaly nemožné – já jsem si prvně v životě oblíbila sport. Anebo tanec? Prostě ZUMBU.

20.10.2011 v 7:55 | Karma: 14,40 | Přečteno: 1036x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

S lehkostí šelmy

Tuhle jsem si vzpomněla na historku mé kolegyně, kterou jsem, přiznávám, teprve teď asi po 4 letech pochopila. Cože? Že jsem dost natvrdlá? No je pravda, že v práci jsem měla přezdívku Mimoň, která nevznikla jen tak zbůhdarma. Ale v tomto případě nejde o selhání mých mozkových závitů. Jde o to, že jsem máma a už se na tu situaci dokážu dívat z pohledu mé kolegyně v roli matky. Ačkoliv má kolegyně je pouze o 5 let starší než já, tak naše děti mají od sebe 18 let rozdíl. Zvláštní počty, že? No holt ona začala s mateřstvím brzy a já se s tím dlouho flákala. No takže, když mi vyprávěla tenhle příběh, tak já ještě nebyla ani těhotná a její počínání mi přišlo přehnané a spíše jsem se dokázala vžít do role jejího 17letého syna.

5.9.2011 v 15:25 | Karma: 15,54 | Přečteno: 1267x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2183x
Olga Starostová rozená Chvátalová
* 15.3.1978 Bělehrad
Vystudovala Anglo-Německou obchodní akademii. Po té pracovala 12 let v rodinném podniku.Nyní na mateřské (Toník 3, Jana 21 měsíců).
Mezi záliby patří film,divadlo četba hl.detektivky - obdivovatelka Agathy Christie, pěší turistika, v poslední době zumba.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky