Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Trucker

Můj manžel je řidič z povolání a jeden čas se živil jako kamioňák. Když mi oznámil, že teď bude mít toto zaměstnání, tak se mi vybavil upocený, knírkatý, opantoflovaný týpek, co má na sobě dírkované tílko a na hlavě síťovanou kšiltovku, pod kterou by se vešel ještě krtkův dort. Na předním skle mu visí tisíc skákadel a plyšáků a v prostředku palubky je cosi, co bliká mnoha barvami a v upgradovém vydání to i vyluzuje nějaký zvuk. Dělá hambatá gesta ze své kabiny na projíždějící holky v kabrioletu a vůbec je absolutně fuj (tuhle představu mám myslím z nějakého filmu)! A to bude můj Radlik?

Že se uvidíme pouze o víkendech (a to v lepším případě) a že jediná naše komunikace bude během jeho cest pouze smsková tudíž velmi omezená, mi vůbec nedošlo…

Po mém hysterickém záchvatu (to když mi došly předem zmíněné skutečnosti) a striktním odmítnutí až zákazu mi bylo vysvětleno, že je to jen na omezenou dobu a že si tím vydělá dost peněz a ty budeme potřebovat, když chceme založit rodinu. Takže můj zákaz vyšel úplně v niveč. OK. Chvilku to vydržim. Trvalo to rok a já si nezvykla. Mimo to, že jsme se viděli velmi málo, což bylo pro tehdy čerstvě zamilovanou Chvátalku k usoužení, byla další svízel si něco naplánovat. Páč když jsem si nic nedomluvila, tak on někde zkejsnul a já se nudila doma a nebo jsem si něco naplánovala a pak to rušila protože Radek přijel a já si ho chtěla užít, když už byl konečně doma. Pak už jsem neplánovala a kamarádkám říkala na pozvání „Možná! Podle toho jestli přijede Radek.“ A protože jsem byla takto nejistá, tak mě přestali zvát. :)

Nicméně Radek se tedy mé filmové představě kamioňáka nepodobal. Jednou museli s kolegou nechat kamion na hranicích a jiný kolega je vezl domů. Aby si ale nemusel zajíždět, takže je vysadí ve Zdicích. Můj muž volal, jestli bych je tam vyzvedla. Protože ví, jakého mám pamatováka na místa a názvy, tak řiká „Oldíku, to je tam, kde si mě vyzvedávala minule!“ Světácky jsem přitakala „Jasný“ a vyrazila.

 Bylo zrovna slunečno, takže i okolí dálnice mi přišlo krásné. (,Vy jste se zase kochal, že pane doktore!‘) No tak si to frčím na místo určení. Přijíždím tam. Ještě si řikám, že támhle ten kamion v protisměru budou asi oni. A jak budu pochválená, že na mne nemuseli čekat (nejsem zrovna dochvilná). Tak podjedu dálnici. Jedu po silnici. Na druhé straně silnice dva pobudové ověšení nějakými zavazadly (asi spacáky) . V duchu: ,Hm, trempíci! To si vybrali pěkně blbý místo na stopování.‘ Zastavím na domluveném místě a čekám. Ve zpětném zrcátku vidím, že se ti dva pobudové otočili a čumí na mé vozidlo. ,Co je? Stojim blbě? Asi vyhlíží nějaký auto.‘ Najednou telefon. ,Ááá, Radek!‘ „Já už jsem tady!“ hlásím pyšně „To vidim. Ty si kolem mne projela, jako kdybych nebyl vůbec tvůj manžel!“ „Ehm?“  Kouknu znova do zpětného zrcátka a ten jeden pobuda mluví do telefonu. Ten jeden pobuda je totiž můj manžel.  …

Autor: Olga Starostová | úterý 15.3.2011 14:00 | karma článku: 20,22 | přečteno: 2800x
  • Další články autora

Olga Starostová

Z bloku do blogu

„Jak píšete?“ ptal se nás náš lektor – mlaďounký spisovatel, scénárista, bloger, učitel a cestovatel René na Velkém kurzu tvůrčího psaní, který jsem absolvovala. Nabízela se odpověď „Skvěle a jsem tu v podstatě omylem.“ :) Ale otázka byla míněna, zda máme vypozorováno, kdy a jak se nám nejlépe píše. V jakou denní nebo naopak noční dobu. V jaké poloze. On to nazýval nějak jako čelový či bradový typ. To znamená, zda se při psaní držíme či opíráme o čelo nebo bradu. A tak podobně....

16.4.2012 v 7:59 | Karma: 8,62 | Přečteno: 505x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

To je Vaše ostuda

Byla jsem v samoobsluze. Nemusela jsem spěchat. Neměla jsem sebou děti. Výjimečný stav. Nákup v klidu.

3.1.2012 v 14:12 | Karma: 22,65 | Přečteno: 1972x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

Známý (Nadpis opraven)

Miluji divadlo! Mno, to je možná silné slovo. Mám ráda divadlo. A jsem pravidelnou návštěvnicí. Ano, je to tak. I v tomto pro mne fyzicky i psychicky náročném období – mateřské dovolené - si najdu čas a pravidelně navštěvuji nějaký ten tyjátr. Za poslední 3 roky jsem byla 3x. To znamená, že pravidelně jednou ročně navštěvuji divadlo.

21.11.2011 v 9:50 | Karma: 10,43 | Přečteno: 1039x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

Zumba-víkend a neb můj výjezd bez dětí a manžela

Už dlouho jsem se chtěla vydat na nějaký víkend se cvičením. A hele „Na Čarodějnice pořádáme náš první Zumba-víkend“ hlásily mé zumba cvičitelky Jana a Kristýna – kouzelnice, které dokázaly nemožné – já jsem si prvně v životě oblíbila sport. Anebo tanec? Prostě ZUMBU.

20.10.2011 v 7:55 | Karma: 14,40 | Přečteno: 1036x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

S lehkostí šelmy

Tuhle jsem si vzpomněla na historku mé kolegyně, kterou jsem, přiznávám, teprve teď asi po 4 letech pochopila. Cože? Že jsem dost natvrdlá? No je pravda, že v práci jsem měla přezdívku Mimoň, která nevznikla jen tak zbůhdarma. Ale v tomto případě nejde o selhání mých mozkových závitů. Jde o to, že jsem máma a už se na tu situaci dokážu dívat z pohledu mé kolegyně v roli matky. Ačkoliv má kolegyně je pouze o 5 let starší než já, tak naše děti mají od sebe 18 let rozdíl. Zvláštní počty, že? No holt ona začala s mateřstvím brzy a já se s tím dlouho flákala. No takže, když mi vyprávěla tenhle příběh, tak já ještě nebyla ani těhotná a její počínání mi přišlo přehnané a spíše jsem se dokázala vžít do role jejího 17letého syna.

5.9.2011 v 15:25 | Karma: 15,54 | Přečteno: 1267x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Dostával jsem balíčky, ne peníze, řekl Bystroň ke kauze úplatků od Rusů

26. dubna 2024  16:37,  aktualizováno  16:50

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň v kauze možných úplatků od proruské sítě řekl v...

Wau, skvělé, úžasné. Podvodníci imitují známé weby, falešné jsou i komentáře

26. dubna 2024  16:39

Internetoví podvodníci zneužívají zavedené značky a snaží se tak z lidí vylákat peníze. Podvrhnuté...

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2183x
Olga Starostová rozená Chvátalová
* 15.3.1978 Bělehrad
Vystudovala Anglo-Německou obchodní akademii. Po té pracovala 12 let v rodinném podniku.Nyní na mateřské (Toník 3, Jana 21 měsíců).
Mezi záliby patří film,divadlo četba hl.detektivky - obdivovatelka Agathy Christie, pěší turistika, v poslední době zumba.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky