S lehkostí šelmy

5. 09. 2011 15:25:51
Tuhle jsem si vzpomněla na historku mé kolegyně, kterou jsem, přiznávám, teprve teď asi po 4 letech pochopila. Cože? Že jsem dost natvrdlá? No je pravda, že v práci jsem měla přezdívku Mimoň, která nevznikla jen tak zbůhdarma. Ale v tomto případě nejde o selhání mých mozkových závitů. Jde o to, že jsem máma a už se na tu situaci dokážu dívat z pohledu mé kolegyně v roli matky. Ačkoliv má kolegyně je pouze o 5 let starší než já, tak naše děti mají od sebe 18 let rozdíl. Zvláštní počty, že? No holt ona začala s mateřstvím brzy a já se s tím dlouho flákala. No takže, když mi vyprávěla tenhle příběh, tak já ještě nebyla ani těhotná a její počínání mi přišlo přehnané a spíše jsem se dokázala vžít do role jejího 17letého syna.

Tuším, že se vracela z práce. Vyšla z metra na autobusovém nádraží. Šinula si to ke svému nástupišti. Už z dálky tam viděla svého staršího syna. („Své dítě si přece poznám na 100 honů.“ Odpověděla sebeironicky /což jsem netušila/ na mou nejapnou otázku, jak ho mohla z takové dálky poznat.) Byla utahaná a nechtělo se jí na něj volat. Proto synátor vůůůbec netušil, že má matinku v patách a zcela suveréně si zapálil cigárko. Do kolegyně jako když střelí. „Můj chlapeček kouří? Tak to teda ne! A navíc jsem se ho na to nedávno ptala a on téměř zhnuseně tvrdil, že absolutně nekouří.“ Rozčílila se nad lží i kuřáctvím tak, že zapomněla na únavu a mrštností a lehkostí pumy se nepozorovaně dostala až za záda své „oběti“. Sekla „králíčka“ přes ruku, která se právě zvedala k ústům a k vytouženému šluku, a zařvala:

„Co to děláš?“

Cigareta odlétla a na ní koukal vytřeštěný, úplně cizí chlap.

„Co to děláš ty, ty krávo?“ promluvil chlápek drsně a překvapivě klidně, na to že se musel docela leknout toho přepadení.

„Ježišmarjá, pro-miňte. Já -jsem -si -Vás -spletla -se –svým- synem.“ koktala Puma, z které se rázem stal vystrašený králíček.

Chlápek na ní vytřeštil oči ještě víc. Zadrmolil něco o tom, že by se měla léčit a otočil se k ní zády. Sto sáhů pod zem by se nejraději zahrabala. Civěl na ni snad každý.

„Jsem trapná. Jsem trapná. Jsem trapná.“ Znělo jí v hlavě!

Nastoupila do prvního autobusu, co přijel. Samozřejmě to nebyl ten její, takže domů přijela s velikým zpožděním a kabátem z ostudy, který přešila na parádní historku.

Autor: Olga Starostová | pondělí 5.9.2011 15:25 | karma článku: 15.54 | přečteno: 1266x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 27.10 | Přečteno: 496 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 49 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 299 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.78 | Přečteno: 521 | Diskuse
Počet článků 21 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2183
Olga Starostová rozená Chvátalová * 15.3.1978 Bělehrad Vystudovala Anglo-Německou obchodní akademii. Po té pracovala 12 let v rodinném podniku.Nyní na mateřské (Toník 3, Jana 21 měsíců). Mezi záliby patří film,divadlo četba hl.detektivky - obdivovatelka Agathy Christie, pěší turistika, v poslední době zumba.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...