Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Můj manžel, když může, pomůže

....A zároveň jsem ho požádala o instruktáž, jak se s tou vzácnou šíleně technickou doposavad u nás ryze mužskou pomůckou zachází.....

Nechápu osoby, které tvrdí, že je jejich partner nemůže už ničím překvapit. Mne osobně můj muž ohromuje stále.

Třeba včera. Říkala jsem mu, že už fakt musím vyprat potah kočáru. Když s ním přijedu na hřiště, tak upadnu v podezření, že jsem ho zcizila nějakému bezdomovci. Tuhle nějaká maminka dokonce napomenula své dítko, které se našeho kočáru dotklo: „Fuj, e-e!“ Hanba mi!

Očista kočáru, ale obnáší  vyšroubování cca 20 šroubků, kterými je potah ke konstrukci připevněn. Vopruz. A abych pak netápala, kam zpátky šroubečky patří a nebo je nepoztrácela, tak je hned zase šroubuji zpět (na volno). A při následném aplikování čistého potahu zpět na konstrukci opět šroubky vyšroubuji a opět našroubuji. Prostě vopruz non plus ultras, kterému se již dlouho vyhýbám. „Fuj, e-e!“ mě donutilo postavit se k úkolu čelem! No a tak jsem vymyslela, že bych úkol mohla lépe zvládnout pomocí aku šroubováku, jenž jsem zahlédla u mého muž – kutila domácího. Pro mne revoluční myšlenka. Právě proto jsem mého muže znaveného celodenním vykonáváním pracovních povinností a v danou chvíli pohodlně a zaslouženě rozkydlého na gauči u televize, zatímco já jsem čile po celodenním lelkování s dětmi na zotavovací mateřské dovolené skládala Mt.Everest prádla, informovala o mnou plánované vopruzakci. A zároveň jsem ho požádala o instruktáž, jak se s tou vzácnou šíleně technickou doposavad u nás ryze mužskou pomůckou zachází. Zároveň jsem zadoufala, že místo instruktáže dostanu nabídku, že šroubovací výkon za mne provede sám jakožto Muž a v naší rodině TEN šikovný. Tak ne! Vysvětlil mi názorně, jak se s věcí zachází a pak mi oznámil, že s tím se stejně k těm šroubům nedostanu a že k tomu potřebuji nějaký mini aku šroubováček. Ten už si prý chce dlouho koupit a teď je tedy o důvod víc jej pořídit. Z vysvětlování plynule přešel k oznamování, loučení a odchodu. V 8 večer nebyl líný opustit své již tradiční místo na gauči a jet do Hornbachu zakoupit PRO MNE akušroubováček. Za jeho nepřítomnosti, po té co jsem sebrala bradu ze země, mi přišlo, že je na gauči nemístně moc místa a proto jsem vzala místo. Možná víc jak jedno.  Prostě jsem se natáhla s Mt.Everestem v pozadí. (Ano správně je to dvojsmysl)

Miminko Šroubovák přinesl  s velkou slávou. Cestou potkal známého, který stejný model zakoupil své paní, aby si mohla pohodlně montovat ty kraviny z Ikey (jeho slova). „Já ho koupil svý ženě, aby si mohla rozmontovat kočár.“ byly slova mého muže. Pochvalně si pokývali, jak jsou skvělí manželé a šli domů. Zlatí hoši.

A co mě na celé této historce překvapilo? Ta manželova akčnost. Čekala jsem akčnost, že to za mne udělá. On byl ve skutečnosti ještě akčnější a v pozdní hodinu mi dojel pro správné nářadí, abych úkol mohla udělat sama.

Jo a musím přiznat, že správné nářadí je obrovská pomoc. Celou akci jsem měla za 30 minut hotovou. Včetně praní. Dřív bych s tím strávila 3x tolik času. A navíc mě to docela bavilo. Děkuju Radku!

Autor: Olga Starostová | pátek 24.6.2011 15:11 | karma článku: 35,63 | přečteno: 6489x
  • Další články autora

Olga Starostová

Z bloku do blogu

„Jak píšete?“ ptal se nás náš lektor – mlaďounký spisovatel, scénárista, bloger, učitel a cestovatel René na Velkém kurzu tvůrčího psaní, který jsem absolvovala. Nabízela se odpověď „Skvěle a jsem tu v podstatě omylem.“ :) Ale otázka byla míněna, zda máme vypozorováno, kdy a jak se nám nejlépe píše. V jakou denní nebo naopak noční dobu. V jaké poloze. On to nazýval nějak jako čelový či bradový typ. To znamená, zda se při psaní držíme či opíráme o čelo nebo bradu. A tak podobně....

16.4.2012 v 7:59 | Karma: 8,62 | Přečteno: 505x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

To je Vaše ostuda

Byla jsem v samoobsluze. Nemusela jsem spěchat. Neměla jsem sebou děti. Výjimečný stav. Nákup v klidu.

3.1.2012 v 14:12 | Karma: 22,65 | Přečteno: 1972x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

Známý (Nadpis opraven)

Miluji divadlo! Mno, to je možná silné slovo. Mám ráda divadlo. A jsem pravidelnou návštěvnicí. Ano, je to tak. I v tomto pro mne fyzicky i psychicky náročném období – mateřské dovolené - si najdu čas a pravidelně navštěvuji nějaký ten tyjátr. Za poslední 3 roky jsem byla 3x. To znamená, že pravidelně jednou ročně navštěvuji divadlo.

21.11.2011 v 9:50 | Karma: 10,43 | Přečteno: 1039x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

Zumba-víkend a neb můj výjezd bez dětí a manžela

Už dlouho jsem se chtěla vydat na nějaký víkend se cvičením. A hele „Na Čarodějnice pořádáme náš první Zumba-víkend“ hlásily mé zumba cvičitelky Jana a Kristýna – kouzelnice, které dokázaly nemožné – já jsem si prvně v životě oblíbila sport. Anebo tanec? Prostě ZUMBU.

20.10.2011 v 7:55 | Karma: 14,40 | Přečteno: 1036x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

S lehkostí šelmy

Tuhle jsem si vzpomněla na historku mé kolegyně, kterou jsem, přiznávám, teprve teď asi po 4 letech pochopila. Cože? Že jsem dost natvrdlá? No je pravda, že v práci jsem měla přezdívku Mimoň, která nevznikla jen tak zbůhdarma. Ale v tomto případě nejde o selhání mých mozkových závitů. Jde o to, že jsem máma a už se na tu situaci dokážu dívat z pohledu mé kolegyně v roli matky. Ačkoliv má kolegyně je pouze o 5 let starší než já, tak naše děti mají od sebe 18 let rozdíl. Zvláštní počty, že? No holt ona začala s mateřstvím brzy a já se s tím dlouho flákala. No takže, když mi vyprávěla tenhle příběh, tak já ještě nebyla ani těhotná a její počínání mi přišlo přehnané a spíše jsem se dokázala vžít do role jejího 17letého syna.

5.9.2011 v 15:25 | Karma: 15,54 | Přečteno: 1267x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  11:54

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  11:50

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Nezvládla jsem prodat svou práci. Neměla jsem lajky, řekla končící Langšádlová

25. dubna 2024  11:44

Ministryně pro vědu, výzkum a inovace Helena Langšádlová (TOP 09) se rozhodla podat demisi, protože...

Rakety ATACMS jsou stěžejní, ale Rusové se mohli připravit, míní analytici

25. dubna 2024  11:30

Rakety dlouhého doletu ATACMS, které USA poskytly Ukrajině, by mohly oslabit ruskou logistiku a...

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2183x
Olga Starostová rozená Chvátalová
* 15.3.1978 Bělehrad
Vystudovala Anglo-Německou obchodní akademii. Po té pracovala 12 let v rodinném podniku.Nyní na mateřské (Toník 3, Jana 21 měsíců).
Mezi záliby patří film,divadlo četba hl.detektivky - obdivovatelka Agathy Christie, pěší turistika, v poslední době zumba.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky