Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

stichovap

6. 1. 2012 7:42
Děkuji!

Ólo, moc děkuji R^! U páteční ranní kávy jsem se pobavila a hned je mi lépe ;-).

0 0
možnosti
P

pěnice

3. 1. 2012 18:31
Mně se stalo před časem něco mnohem "lepšího".

Větší nákup, za mnou fronta a já zadám PIN a nic. Tak znova a zase nic. To už jsem znervozněla, když za mnou stojící paní pronesla, jestli nemám prošlou kartu. Přesně. Banka mě neupozornila, což jsem si s nimi pak vyřídila, ale kdyžjsem se bezradně koukla do vozíku, že bych to měla zase vyložit na místo, paní za mnou mi nabídla půjčku pětiset korun. To byl větší šok než to, že mám neplatnou kartu. Zkrátím to, nikdo neremcal, lidi se usmívali a já se domlouvala s paní, jak jí peníze vrátím. Abych řekla pravdu, ani mi to doma nechtěli věřit. Jela jsem tehdy za rodinou na chatu a ten nákup jsem potřebovala.

0 0
možnosti
VK

kral

3. 1. 2012 17:24
Karty jsou od toho

aby se s nimi platilo. Bohuzel, i ja jsem se pri navsteve Ceska setkal s tim, ze pri platbe kartou mi tato byla odmitnuta. Stava se, hlavne tedy v Cesku. Jinak, ja platim kartou naprosto vsechno. Treba jenom za par korun. Neni moji vinou ani vinou zadneho vlastnika karet, ze mate predpotopni terminaly a musite zadavat PIN.

0 0
možnosti
JD

pedr64

3. 1. 2012 14:33
klasika

kupujete měsíční nákup, za váma dalších 10 podobných, platíte kartou a najednou okno a za boha si nevzpomenete na pin, který jinak znáte, když vás o půlnoci vzbudí.

0 0
možnosti
MB

buxus

3. 1. 2012 14:53
Re: klasika

Ti kartáři jsou někdy dost otravní. Když někdo kupuje elektroniku, dělá měsíční nákup, atd. je to OK. Ovšem nedávno jsem stál ve frontě za dvěma dámami, které si odskočily z práce koupit dva rohlíky a nějaký salám - a nákupy do cca 50 Kč platily kartou, nejdříve se rozpomínaly na PIN a pak se zas čekalo, než naskočí spojení.

1 0
možnosti
PS

WetSinglet

3. 1. 2012 14:22
))))

netrapte se tim, kazdy rozumny clovek pochopi i zapomenutou penezenku a nasledne storno či prekroceny limit karty a nasledne storno...a v zadnem pripade to neni nici ostuda))...protoze pokud to tak nekdo bere, tak je sebestredny ..p...s (jsem zvedava, jak dlouho vam to slovo v tom clanku vydrzi)....a drzim palecky...a trenujte asertivitu....nasertivitu uz mate asi zmaknutou :-))))

0 0
možnosti
K

Kobercodlak

3. 1. 2012 14:19
...

Klasická příhoda ze života. Pěkně napsáno :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2183x
Olga Starostová rozená Chvátalová
* 15.3.1978 Bělehrad
Vystudovala Anglo-Německou obchodní akademii. Po té pracovala 12 let v rodinném podniku.Nyní na mateřské (Toník 3, Jana 21 měsíců).
Mezi záliby patří film,divadlo četba hl.detektivky - obdivovatelka Agathy Christie, pěší turistika, v poslední době zumba.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky