Olga Starostová

Z bloku do blogu

„Jak píšete?“ ptal se nás náš lektor – mlaďounký spisovatel, scénárista, bloger, učitel a cestovatel René na Velkém kurzu tvůrčího psaní, který jsem absolvovala. Nabízela se odpověď „Skvěle a jsem tu v podstatě omylem.“ :) Ale otázka byla míněna, zda máme vypozorováno, kdy a jak se nám nejlépe píše. V jakou denní nebo naopak noční dobu. V jaké poloze. On to nazýval nějak jako čelový či bradový typ. To znamená, zda se při psaní držíme či opíráme o čelo nebo bradu. A tak podobně....

16.4.2012 v 7:59 | Karma článku: 8.62 | Přečteno: 504 | Diskuse

Olga Starostová

To je Vaše ostuda

Byla jsem v samoobsluze. Nemusela jsem spěchat. Neměla jsem sebou děti. Výjimečný stav. Nákup v klidu.

3.1.2012 v 14:12 | Karma článku: 22.65 | Přečteno: 1971 | Diskuse

Olga Starostová

Známý (Nadpis opraven)

Miluji divadlo! Mno, to je možná silné slovo. Mám ráda divadlo. A jsem pravidelnou návštěvnicí. Ano, je to tak. I v tomto pro mne fyzicky i psychicky náročném období – mateřské dovolené - si najdu čas a pravidelně navštěvuji nějaký ten tyjátr. Za poslední 3 roky jsem byla 3x. To znamená, že pravidelně jednou ročně navštěvuji divadlo.

21.11.2011 v 9:50 | Karma článku: 10.43 | Přečteno: 1038 | Diskuse

Olga Starostová

Zumba-víkend a neb můj výjezd bez dětí a manžela

Už dlouho jsem se chtěla vydat na nějaký víkend se cvičením. A hele „Na Čarodějnice pořádáme náš první Zumba-víkend“ hlásily mé zumba cvičitelky Jana a Kristýna – kouzelnice, které dokázaly nemožné – já jsem si prvně v životě oblíbila sport. Anebo tanec? Prostě ZUMBU.

20.10.2011 v 7:55 | Karma článku: 14.40 | Přečteno: 1035 | Diskuse

Olga Starostová

S lehkostí šelmy

Tuhle jsem si vzpomněla na historku mé kolegyně, kterou jsem, přiznávám, teprve teď asi po 4 letech pochopila. Cože? Že jsem dost natvrdlá? No je pravda, že v práci jsem měla přezdívku Mimoň, která nevznikla jen tak zbůhdarma. Ale v tomto případě nejde o selhání mých mozkových závitů. Jde o to, že jsem máma a už se na tu situaci dokážu dívat z pohledu mé kolegyně v roli matky. Ačkoliv má kolegyně je pouze o 5 let starší než já, tak naše děti mají od sebe 18 let rozdíl. Zvláštní počty, že? No holt ona začala s mateřstvím brzy a já se s tím dlouho flákala. No takže, když mi vyprávěla tenhle příběh, tak já ještě nebyla ani těhotná a její počínání mi přišlo přehnané a spíše jsem se dokázala vžít do role jejího 17letého syna.

5.9.2011 v 15:25 | Karma článku: 15.54 | Přečteno: 1266 | Diskuse

Olga Starostová

Opakování - matky blbosti

Říká se Opakování matka moudrosti. Ale nejedná-li se o učivo, dá se říci, že MOC OPAKOVÁNÍ = RUTINA = NENÍ NUTNÁ 100% SOUSTŘEDĚNOST = CHYBY = DĚLAJÍ SE BLBOSTI

30.7.2011 v 15:25 | Karma článku: 15.99 | Přečteno: 1391 | Diskuse

Olga Starostová

Můj manžel, když může, pomůže

....A zároveň jsem ho požádala o instruktáž, jak se s tou vzácnou šíleně technickou doposavad u nás ryze mužskou pomůckou zachází.....

24.6.2011 v 15:11 | Karma článku: 35.63 | Přečteno: 6488 | Diskuse

Olga Starostová

Nemyslíš - zaplatíš

Jak jsem se již někdy zmínila, můj manžel je vášnivý cyklista. I v tomto případě naše dvojice potvrzuje pravidlo, že protiklady se přitahují. Ano, já nejsem vášnivá cyklistka. Já jsem vášnivá necyklistka. To kupodivu mému muži nevadí a má tendenci mě soustavně do své záliby v bicykl zapojovat. Nevím, jak to dělá, zda jsou v tom nějaká kouzla, ale dokáže můj ABSOLUTNĚ NEZVRATNÝ NÁZOR, od kterého v životě neustoupím, zvrátit. A takhle je to vlastně s námi od momentu, kdy se ON rozhodl, že JÁ budu jeho holka. Asi to bude tím, že ho mám ráda, tak čas od času na jeho cyklonátlak přistoupím.

26.5.2011 v 8:04 | Karma článku: 18.51 | Přečteno: 1961 | Diskuse

Olga Starostová

Mateřská dovolená je překlep

Mohla bych denně manželovi večer vyjmenovávat, co všechno jsem udělala a není to vidět, kolik decibelů křiku jsem vyslechla, kolikrát jsem pofoukala, potulila, pochválila, co jsem zařídila atp. Ani jeden z nás by to nechtěl. Já na to nemám sílu a on by to nepochopil. To si musí člověk zažít, aby pochopil, co je mateřská dovolená.

11.5.2011 v 8:37 | Karma článku: 33.07 | Přečteno: 3513 | Diskuse

Olga Starostová

Podívejte se na své ruce

Někde jsem četla nebo slyšela, že podle rukou se dá hodně o člověku dozvědět. Říkáte si: „No, to si Starostová objevila Ameriku! Věštění z dlaní je na světě tisíce let.“ To máte pravdu. Já mám ale na mysli prsty na ruce. Ano, každý zdravý člověk má na ruce 5 prstů, kterým se říká palec, ukazovák, prostředník, prsteník a malík. V tomto pořadí i jsou poskládány na ruce. Kdo to má jinak. Není zdráv.

27.4.2011 v 14:40 | Karma článku: 11.27 | Přečteno: 1767 | Diskuse

Olga Starostová

Svět je plný bláznů

Znáte tu scénku z filmu Rozpuštěný a vypuštěný, v níž insp. Trachta s Hlaváčkem přijdou navštívit sanatorium pro duševně choré?

21.4.2011 v 6:35 | Karma článku: 16.37 | Přečteno: 1591 | Diskuse

Olga Starostová

Kudy z nudy po Starostovsku

U nás je šéf Ptákovin Radek I. – můj muž. On je ten, kdo vymýšlí rodinné akce – výlety – prostě zábavu. Jak on rád sám o sobě říká „Jsem výletní typ!“ Díky němu křižujeme naší Republiku a honíme se za turistickými známkami. Díky tomu se mi doma kupí dřevěné pohlednice z různých koutů naší vlasti. Protože přece, jak říká můj muž: „Každý něco musí sbírat“ (konec citace).

11.4.2011 v 14:50 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 1760 | Diskuse

Olga Starostová

Vrchní prchni v sukních

Často si mne s někým pletou. Bohužel ne s žádnou filmovou hvězdou. I když tuhle mi kamarádka říkala, že její 4letý synek viděl kousek filmu Slavnosti sněženek, a když se tam objevila paní učitelka v podání Libušky Šafránkové, tak se ptal, co tam dělá teta Olča. To mě zahřálo u srdce. Tuto podobu kromě 4letého děcka zaznamenal už jen jeden opilý mladík. Bylo to asi před 15 lety v klubu Futurum. Ačkoliv jsem mu několikrát říkala, že nejsem Libušky Šafránkový dcera, tak mi asi kolem půlnoci povídá: „Heleď se, Abrhámová! Mám dost! Jdu domů. Pozdravuj Blažeje a Popelku!“ Škytl a odešel. Milý chlapec.

4.4.2011 v 14:11 | Karma článku: 23.12 | Přečteno: 1882 | Diskuse

Olga Starostová

Lidská paměť a neb Co si hned nenapíšu, to nevím

Je to peklo. Zvláště teď na mateřský. Ženská řeší 8 věcí najednou: Došel jar – musím koupit. Jáně udělat mléko. Přitom odnáším do koše na prádlo špinavé ponožky, které jsem objevila v obýváku na křesle. S Tondou na záchod „A honem, mami!“. Ponožky mimoděk někam odkládám, abych je tam s údivem za pár hodin našla. Jáni nedomíchané mléko odkládám též a běžím s Tondou na WC. Po výkonu a umytí rukou, které plyne k Tondově převléknutí, se marně snažím vzpomenout, co jsem to chtěla udělat. Jáni řev mi napoví, že má hlad a že jsem přece dělala to mléko. Na jar si vzpomenu, až ho budu potřebovat. Nenapsala jsem si ho.

4.4.2011 v 11:03 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 40 | Diskuse

Olga Starostová

Poštovní fantom

Zvedl mi náladu. To se musí uznat. A navíc to byl pěkný chlap. Vysoký. Urostlý. Drsňák. To se mi líbí. „Jsi vdaná. Máš roční dítě. A čekáš druhý. Nezapomnělas?“ vyrušilo mě mé svědomí. „No jo. Takže co budu vařit?“ vrátila jsem se k myšlenkám všedního dne a udělalo se mi špatně. Těhotenské špatně.

28.3.2011 v 15:29 | Karma článku: 36.37 | Přečteno: 6638 | Diskuse

Olga Starostová

Červenám

Je jaro a proto je potřeba oživit šatník popřípadě i botník. Co to je za blábol? Ne, jaro není důvod k zběsilému nakupování. Je to ale hezká záminka a omluvenka před sebou samou k tomu, abych utratila nějakou tu „kábli“ za parádu.

22.3.2011 v 13:35 | Karma článku: 18.21 | Přečteno: 1480 | Diskuse

Olga Starostová

Pouť - zpevnění rodinných pout

Také jste milovníky Matějské? Hned jak začne, tak tam běžíte? Projdete si klasické kolečko – autodrom, Ruské kolo a horskou dráhu a pak jupííí na centrifugu, na obří kyvadlo, kolotoč, který se točí všemi možnými i nemožnými směry, na strašně vysoký řetízkáč atd.? A po absolvování toho všeho šťastně odcházíte s cukrovou vatou a mega žužu v tašce? Tak TOTO není můj případ.

17.3.2011 v 21:24 | Karma článku: 16.89 | Přečteno: 1817 | Diskuse

Olga Starostová

Trucker

Můj manžel je řidič z povolání a jeden čas se živil jako kamioňák. Když mi oznámil, že teď bude mít toto zaměstnání, tak se mi vybavil upocený, knírkatý, opantoflovaný týpek, co má na sobě dírkované tílko a na hlavě síťovanou kšiltovku, pod kterou by se vešel ještě krtkův dort. Na předním skle mu visí tisíc skákadel a plyšáků a v prostředku palubky je cosi, co bliká mnoha barvami a v upgradovém vydání to i vyluzuje nějaký zvuk. Dělá hambatá gesta ze své kabiny na projíždějící holky v kabrioletu a vůbec je absolutně fuj (tuhle představu mám myslím z nějakého filmu)! A to bude můj Radlik?

15.3.2011 v 14:00 | Karma článku: 20.22 | Přečteno: 2799 | Diskuse

Olga Starostová

Přišli si pro mne! Já ho zmrzačila!

Klečela jsem vedle kaluže krve u nohou starého pana Válka. Ani krev ani nedbalky jsem v tu chvíli nevnímala....

10.3.2011 v 14:57 | Karma článku: 18.97 | Přečteno: 2328 | Diskuse

Olga Starostová

Chybí mi tchýně –> manuál jak zacházet s jejím synem

Muži jsou frajeři, borci, páni Bezchybní, machři, nejlepší řidiči, nejlepší stratégové, když ženská potřebuje, tak “perfektně poradí“ a poradí i když není o radu žádáno :), mají GPS navigace v hlavě odborníci na všechno. Zkrátka Páni tvorstva!

7.3.2011 v 19:01 | Karma článku: 21.84 | Přečteno: 2259 | Diskuse
Počet článků 21 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2183
Olga Starostová rozená Chvátalová * 15.3.1978 Bělehrad Vystudovala Anglo-Německou obchodní akademii. Po té pracovala 12 let v rodinném podniku.Nyní na mateřské (Toník 3, Jana 21 měsíců). Mezi záliby patří film,divadlo četba hl.detektivky - obdivovatelka Agathy Christie, pěší turistika, v poslední době zumba.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

více