Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lostflower

29. 3. 2011 10:49
teda

ja bych ho s temi "usatky" a dvema nespravnymi tubami asi prastila :)

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

15. 3. 2011 15:40
dobrý

já jsem takhle jednou ženě, když marodila kupoval dámské hygienické potřeby.....na lístku jsem měl podrobný popis produktu i barvu žádoucí varianty. Tu jsem nemohl najít.......po 20 min čučení do regálu s vložkama jsem zoufale přistoupil k dvěma mladým dámám se slovy: "Dobrý den, jsem asi idiot, ale potřebuji nutně vaši radu". Soucitně se na mě podívaly a poradily. Dobře se u toho bavily a dodnes mě zdraví pokývnutím hlavy a smíchem, kdykoli na ně natrefím ve městě.;-)

Jsme prostě jinej živočišnej druh, no.;-)

0 0
možnosti

pepa játro

15. 3. 2011 15:25
ehm

taky jsem takhle balil pro přítelkyni...s obdobným výsledkem.

pro chlapy je to prostě nějaký oranžový bordel, co se s ním ta jeho matlá. stačí nám mýdlo. totéž oblečení. nikdy jsem nepochopil, jak je možné mít ponožky na doma, ponožky na ven, ponožky do práce. mám velkou zásobu (koupil jsem si 20 párů stejné barvy a druhu), a není co zkazit:-)

0 0
možnosti

Lanai

9. 3. 2011 0:07
Hezké a pravdivé

 Chlap může být inteligentní,chytrý ale prostě některé věci mu občas nejdou , na to si musíte zvyknou a přejít to v klidu .Ono stačí se víc ozvat a jejich reakce je "tak si to příšt udělej sama " .:-) Ale Karmín podemnou má taky pravdu:-)

0 0
možnosti

Renatus Karmín

8. 3. 2011 10:45
Ženy

to mají jednodušší. Informace, které je nezajímají nebo jim nerozumí pro ně prostě neexistují. Plnou kapacitu tak mohou věnovat pouze informacím, které je zajímají. To muži existenci "nezajímavých" informací alespoň připouštějí a tím se dostávají do situací, že jsou vtahování do problémů, které jim nejsou vlastní. Žena nemá problém s nefungujícím autem, řekne - nefunguje, udělej s tím něco. Vyřízeno. Pokud by to muž měl dělal stejně, řekl by - dítě je nemocné, udělej s tím něco.

0 0
možnosti

IfčaX

15. 3. 2011 16:29
Re: Ženy

Co je to za blbost? Kdyby to muž dělal stejně, tak řekne AUTO nefunguje, udělej s tím něco.. Přece auto s dítětem si snad nesplete ani mužskej... ;-)

A v dnešní době to taky, myslím, muži i ženy takto říkají  - v autoservisu. Těch chlapů, co tohle dělají sami až tak moc není, pokud nejsou přímo od fochu.

0 0
možnosti

comme il faut

7. 3. 2011 22:40
Manžel je člověk, který ženě pomáhá v nesnázích,

do kterých by se nikdy nedostala, kdyby si ho nevzala.

0 0
možnosti

ledvina

8. 3. 2011 10:21
Re: Manžel je člověk, který ženě pomáhá v nesnázích,

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Alka.24

7. 3. 2011 22:34
Taky

mám zážitek s donáškou do nemocnice. Vnouček měl úraz a narychlo jsem s ním musela strávit jednu noc v nemocnici. Požádala jsem manžela, aby mi přinesl lehkou noční košili, protože v nemocnici bylo hrozné vedro. A donesl mi: 3 x teplé ponožky,2 x kalhotky, vyteplený župan a pracovní triko na zahradu;-( Sestry měly záchvat smíchu. Tak  jsem spala v džínách a svetru. Ale jinak je hodný;-D

0 0
možnosti

Ježikača

7. 3. 2011 21:41
blahopřeji,

máte hezký vztah a manuálu netřeba, intuitivně to zvládáte bezva. :-)R^

0 0
možnosti

7. 3. 2011 19:04
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS