Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Svět je plný bláznů

Znáte tu scénku z filmu Rozpuštěný a vypuštěný, v níž insp. Trachta s Hlaváčkem přijdou navštívit sanatorium pro duševně choré?

    Ředitel sanatoria v podání J.Abrháma je uvede do své pracovny, kde se v pozadí za stolem rozčiluje drobný úředníček do telefonu.

    Po pár větách hovoru vstoupí průvodčí a inspektor s Hlaváčkem na něj udiveně hledí přičemž pan Abrhám vytáhne automaticky jízdenku a průvodčího požádá, aby ho upozornil až budou tuším v Kolíně. V tu chvíli přichází sestra a vlídným hlasem upozorňuje Průvodčího, že je čas se vrátit na pokoj a s větou „A pro vás to platí také!“ se obrátí na rozčíleného úředníčka, kterého má inspektor i divák za skutečného úředníka a né za blázna.

    Tak něco podobného si prožil můj muž. 

    Můj muž je velmi výřečný člověk. Někdy mi připadá, že „velmi“ je slabé slovo („Proboha, nehuč furt!“ :)) Na rozdíl ode mne není líný i v noci při nenadálém probuzení prohodit aspoň slůvko a spát dál. Na prostou otázku, na kterou je možné odpovědět  Ano /Ne , odpovídá několika pro mne zbytečnými větami a nejlépe otázkou.

    Nedávno přijel k zákazníkovi a začal vykládat zboží, když tu k němu přistoupil chlapík a se zájmem se ho začal vyptávat na informace o náklaďáku. Respektive řekl: Man! Jak jste s tím spokojenej?

    No to byla voda na Radkův mlýn (můj muž je Radek).  Radek spustil úžasnou přednášku na téma nákladní vozy se spoustou detailů. Možná  došlo i na nákresy. Když už se schylovalo, že chlapíkovi udělá zkušební jízdu, tak vyšel jiný muž a povídá: „Pavlíku, pojďte už dovnitř. Konec pauzy! Neobtěžoval vás moc?“ Radek se zmohl jen na strohé „Ne!“ a překvapeně sledoval odcházející muže.

    Ti zašli do budovy s nápisem Chráněná dílna pro pomoc dlouhodobě duševně chorým.

    Když mi to doma vyprávěl, tak jsem si mohla utrhnout pusu. „Jsi blázen! Potkal si ‚kolegu‘ a málem jsi to nepoznal“ :) Ale jak říká pan doktor Cimický nikdo není normální. A ti co tvrdí, že jsou , tak jsou jen nedokonale vyšetřeni.

 

Autor: Olga Starostová | čtvrtek 21.4.2011 6:35 | karma článku: 16,37 | přečteno: 1592x
  • Další články autora

Olga Starostová

Z bloku do blogu

„Jak píšete?“ ptal se nás náš lektor – mlaďounký spisovatel, scénárista, bloger, učitel a cestovatel René na Velkém kurzu tvůrčího psaní, který jsem absolvovala. Nabízela se odpověď „Skvěle a jsem tu v podstatě omylem.“ :) Ale otázka byla míněna, zda máme vypozorováno, kdy a jak se nám nejlépe píše. V jakou denní nebo naopak noční dobu. V jaké poloze. On to nazýval nějak jako čelový či bradový typ. To znamená, zda se při psaní držíme či opíráme o čelo nebo bradu. A tak podobně....

16.4.2012 v 7:59 | Karma: 8,62 | Přečteno: 505x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

To je Vaše ostuda

Byla jsem v samoobsluze. Nemusela jsem spěchat. Neměla jsem sebou děti. Výjimečný stav. Nákup v klidu.

3.1.2012 v 14:12 | Karma: 22,65 | Přečteno: 1972x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

Známý (Nadpis opraven)

Miluji divadlo! Mno, to je možná silné slovo. Mám ráda divadlo. A jsem pravidelnou návštěvnicí. Ano, je to tak. I v tomto pro mne fyzicky i psychicky náročném období – mateřské dovolené - si najdu čas a pravidelně navštěvuji nějaký ten tyjátr. Za poslední 3 roky jsem byla 3x. To znamená, že pravidelně jednou ročně navštěvuji divadlo.

21.11.2011 v 9:50 | Karma: 10,43 | Přečteno: 1039x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

Zumba-víkend a neb můj výjezd bez dětí a manžela

Už dlouho jsem se chtěla vydat na nějaký víkend se cvičením. A hele „Na Čarodějnice pořádáme náš první Zumba-víkend“ hlásily mé zumba cvičitelky Jana a Kristýna – kouzelnice, které dokázaly nemožné – já jsem si prvně v životě oblíbila sport. Anebo tanec? Prostě ZUMBU.

20.10.2011 v 7:55 | Karma: 14,40 | Přečteno: 1036x | Diskuse| Ostatní

Olga Starostová

S lehkostí šelmy

Tuhle jsem si vzpomněla na historku mé kolegyně, kterou jsem, přiznávám, teprve teď asi po 4 letech pochopila. Cože? Že jsem dost natvrdlá? No je pravda, že v práci jsem měla přezdívku Mimoň, která nevznikla jen tak zbůhdarma. Ale v tomto případě nejde o selhání mých mozkových závitů. Jde o to, že jsem máma a už se na tu situaci dokážu dívat z pohledu mé kolegyně v roli matky. Ačkoliv má kolegyně je pouze o 5 let starší než já, tak naše děti mají od sebe 18 let rozdíl. Zvláštní počty, že? No holt ona začala s mateřstvím brzy a já se s tím dlouho flákala. No takže, když mi vyprávěla tenhle příběh, tak já ještě nebyla ani těhotná a její počínání mi přišlo přehnané a spíše jsem se dokázala vžít do role jejího 17letého syna.

5.9.2011 v 15:25 | Karma: 15,54 | Přečteno: 1267x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Strážníci v ulicích naháněli bagr, opilý řidič si jel pro cigarety

26. dubna 2024  15:42

Městská policie z Krupky na Teplicku zveřejnila video z netradičního zásahu svých strážníků. Ti...

Medaile z policistova hrobu nosil zloděj jako ozdobu klíčenky. Odhalila ho DNA

26. dubna 2024  15:36

Policie dopadla zloděje, který v říjnu roku 2022 v Ostravě-Vítkovicích ukradl dvě medaile z hrobu...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  15:10

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Policie navrhla obžalovat za podvod dva rusínské aktivisty s vazbami na Zemana

26. dubna 2024  15:05

Policie navrhla obžalovat dva proputinovské rusínské aktivisty Mychajla Ťaska a Vasyla Džuhana z...

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2183x
Olga Starostová rozená Chvátalová
* 15.3.1978 Bělehrad
Vystudovala Anglo-Německou obchodní akademii. Po té pracovala 12 let v rodinném podniku.Nyní na mateřské (Toník 3, Jana 21 měsíců).
Mezi záliby patří film,divadlo četba hl.detektivky - obdivovatelka Agathy Christie, pěší turistika, v poslední době zumba.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky